پشت نوبتی دریافت جهیزیه نداریم/بهزیستی کرمانشاه پیشرو در تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: امسال با این مراسم چهارمین مراسم اهدای جهیزیه را در استان برگزار کردیم که با این مراسم عملا پشت نوبتی ها ی جهیزیه به صفر رسیده و همگی جهیزیه خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم اهداء ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه، با بیان اینکه 1200 زوج مددجوی بهزیستی از سال 1390 تا 1396 پشت نوبت جهیزیه قرار داشتند، گفت: در آن سالها مبلغ جهیزیه برای زوجین تنها یک میلیون تومان بود و تمام تلاش مان این بود طی یک سال گذشته بتوانیم جهیزیه این تعداد زوج را فراهم کنیم.

وی گفت: امسال با این مراسم چهارمین مراسم اهدای جهیزیه را در استان برگزار کردیم که با این مراسم عملا پشت نوبتی ها ی جهیزیه به صفر رسیده و همگی جهیزیه خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جهیزیه با همکاری نهادهای مختلف از جمله استانداری، قرارگاه نجف اشرف و سپاه نبی اکرم(ص) تامین شده است.

وی افزود: سری جهیزیه‌های تهیه شده شامل 12 قلم کالا و به مبلغ هر کدام یازده میلیون تومان است که در مقاطع مختلف زمانی تحویل زوجین شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی بهزیستی در بحث تامین مسکن مددجویان گفت: در ساخت مسکن مددجویان علاوه بر کمک های دولتی،  مبلغ 25 میلیارد و 814 میلیون تومان نیز از طرف بهزیستی برای تکمیل این واحدها هزینه شده است.

کد خبر 13173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد