در رسانه/خدمات توانبخشی بهزیستی ایلام همزمان با دهه فجر رایگان شد

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات توانبخشی کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام به صورت رایگان به عموم مردم ارائه می شود.

 «زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این خدمات شامل کار درمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و غیره است و همه مردم و مددجویان زیرپوشش می‌توانند در این مدت از خدمات این مرکز درمانی به طور رایگان بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی ایلام هدف از این اقدام را گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رفاه حال شهروندان عنوان کرد.

همتی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع 20 برنامه در مناطق مختلف این استان برگزار که مهم ترین آن افتتاح ۶۶ واحدمسکونی مددجویان در شهرستان های مختلف استان است.

وی رایگان شدن خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام برای عموم مردم، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مهدهای کودک استان، افتتاح ده ها طرح اشتغالزایی مددجویان، افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی، مرکز ترک اعتیاد، برپایی نمایشگاه دستارودهای گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، افتتاح مهدهای کودک، بازدید از منازل مددجویان و همچنین مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه های این سازمان در دهه فجر امسال برشمرد.

پایان پیام/

کد خبر 13170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد