در رسانه/ افتتاح ۶۶ واحد مسکونی برای مددجویان ایلامی

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: در دهه فجر سال جاری و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۶ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در استان ایلام افتتاح می شود.

«زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام با تشریح برنامه های این اداره کل در دهه فجر  سال جاری، اظهار کرد: در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، تلاش شده است روحیه امید و نشاط در بین جامعه مخاطب و مددجویان این نهاد در استان تقویت شود.

وی افزود: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع 20 برنامه در مناطق مختلف این استان برگزار می شود که مهم ترین این برنامه ها، افتتاح ۶۶ واحد مسکونی مددجویان در شهرستان های مختلف استان است.

همتی رایگان شدن خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام برای عموم مردم، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مهدهای کودک استان، افتتاح ده ها طرح اشتغالزایی مددجویان و افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی را از جمله برنامه های بهزیستی استان ایلام در دهه مبارک فجر سال جاری برشمرد.

وی ابراز کرد: افتتاح مرکز ترک اعتیاد، برپایی نمایشگاه دستاوردهای گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، افتتاح مهدهای کودک و بازدید از منازل مددجویان و همچنین مراکز بهزیستی نیز  از دیگر برنامه های این سازمان در دهه فجر  سال جاری است.

گفتنی است، در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

پایان پیام/676
کد خبر 13166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد