تهران| ملارد |برگزاری جشن روز دختر درخانه کوچک دخترانه نیایش مهر در ملارد

جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور مسئولین شهرستانی درخانه کوچک نیایش مهر در ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، جشنی به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) وگرامیداشت روز دختر درخانه کوچک معلولین دخترانه نیایش مهر با حضور دکتر یزدانیار معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری، اکبری رئیس شورا، مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی، روسای ادارات هلال احمر، شبکه بهداشت،کتابخانه ها، کمیته امداد امام خمینی(ره) و.....برگزارشد.
مرتضی قربانی هدف از برگزاری این مراسم  را تجلیل از مقام دختران و جشن روز دختر اعلام و بر الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران این سرزمین تاکید کرد.
وی در بیان تبین و تشریح اهداف راه اندازی خانه های کوچک ویژه معلولان ذهنی مرزی  یا ضعیف گفت: این اقدام در راستای ایجاد فرصت جهت ظرفیت سازی برای حضور جدی معلولان ذهنی برای مشارکت اجتماعی، تحصیل، اشتغال و نیز ازدواج است.
قربانی ادامه داد: خانه کوچک نیایش مهر با پذیرش 20 نفر و  با کسب مجوز از اداره بهزیستی راه اندازی شده و درآن به فرزندان معلول ذهنی دو سال به بالا(دختران) مجهول الهویه، بی سرپرست و بدسرپرست خدماتی نظیر اردوهای تفریحی، کلاسهای آموزشی و برنامه های شاد و ... ارائه می شود؛  معلولان ذهنی عضوخانه کوچک تحت آموزش های متنوع در زمینه های رشدی و مورد نیاز ازجمله:گلیم بافی، بافتنی کاردستی و...قرار می گیرند.
گفتنیست: دراین مراسم برنامه های مختلفی از جمله مولودی خوانی و مدیحه سرایی، سرود و تقدیم هدیه به فرزندان اجرا شد.

کد خبر 1315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد