به صدا در آمدن زنگ انقلاب در 410 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی هرمزگان

همزمان با آغاز جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور ، زنگ انقلاب در 410 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی هرمزگان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین نواختن زنگ انقلاب در مهد کودک پدیده شهرستان بندرعباس با حضور مدیر کل ، معاونین و کارشناسان بهزیستی هرمزگان و شهرستان بندرعباس برگزار شد.

 مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این مراسم با تاکید بر لزوم تبیین وقایع انقلاب و آموزش انقلابی کودکان در مهدهای کودک افزود : برنامه های ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مهدهای کودک باید باعث رشد فکری، فرهنگی و اعتقادی کودکان و نونهالان شود تا این افکار و ایده ها بتواند سال های طولانی در ذهن کودکان ماندگار شود.

غلامحسین رنجبر گفت : مهدهای کودک در راه تربیت و آموزش اسلامی نونهالان و کودکان ماموریت مهمی دارند و یکی از این ماموریت ها تبیین صحیح ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی در پایان از تلاش و همراهی کلیه مدیران و مربیان مهدهای کودک تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد بتوان با نگاهی نو ، انقلابی و اسلامی در امر آموزش نسل آینده ، به یک چشم انداز مطلوب برسیم.

گفتنی است این مراسم با اجرای دکلمه ، اشعار و سرودهای انقلابی توسط کودکان و برش کیک انقلاب همراه بود .

در پایان نیز همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره ) به میهن ، زنگ انقلاب توسط مدیر کل بهزیستی هرمزگان نواخته شد.

کد خبر 13135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد