فرآیند تاسیس مراکز آموزشی را آسان تر کنیم

مدیر بهزیستی شهر تهران:گفت: در استان تهران ۸۵۰ مهدکودک داریم که حدود ۵۸ هزار کودک در این مهدکودک‌ها آموزش می‌بینند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران در مراسم زنگ انقلاب که در مرکز رفاه کودک و خانواده نسل آینده برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفت و فعالیت‌های بسیاری را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب انجام می‌دهد  که یکی از این فعالیت‌ها، آموزش و تربیت کودکان قبل از دبستان است، چراکه از اصلی‌ترین دوره‌های سنی دوران کودکی و پیش از دبستان است.

وی افزود: سازمان بهزیستی تلاش کرده است در این ۴۰ سال، گستره فعالیت در حوزه کودک را افزایش دهد، اما هنوز اقدامات و برنامه‌های زیادی مانده که باید در این زمینه انجام دهیم.

مدیر بهزیستی شهر تهران ادامه داد: در استان تهران ۸۵۰ مهدکودک داریم که حدود ۵۸ هزار کودک در این مهدکودک‌ها آموزش می‌بینند و حدود ۲ درصد از جمعیت کل کشور کودکان هستند و اگر قرار است خدماتمان را گسترش دهیم باید بسترها فراهم شود و فرآیند دریافت مجوز برای تأسیس مراکز آموزشی را آسان‌تر کنیم.

آرام با بیان اینکه فضاهای فیزیکی محدود در مهدکودک‌ها را نباید دست‌کم گرفت، گفت: شکل ارائه خدمات باید متنوع باشد تا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اجتماعی بهره ببریم تا آنچه شایسته این جامعه است در تربیت کودکان به کار گیریم.

کد خبر 13130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد