زنگ چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در مهدهای کودک ایلام نواخته شد

ایلام - ایرنا - همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی ایران زنگ گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی روز شنبه در مهدهای کودک سراسر استان ایلام نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، این آیین بصورت ویژه و با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام و جمعی از مسئولان محلی در مهد کودک مهستان شهر ایلام برگزار و با نواخته شدن زنگ انقلاب جشن های دهه مبارک فجر در این مراکز  آغاز شد.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام در این آیین با تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: مربیان مهدهای کودک باید کودکان را با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کرده و نحوه پیروزی و تشکیل انقلاب اسلامی را برای آنان بیان کنند.

زهرا همتی افزود: کودکان باید توام با رشد،  حس خوبی از وطن و انقلاب اسلامی نیز داشته باشند  و شیوه های تربیتی کودکان باید آمیخته با احساس افتخار به میهن اسلامی، نوعدوستی و وطن پرستی باشد.

وی اظهار کرد: کودکان باید به عنوان آینده سازان جامعه  بدرستی مراحل رشد و تربیت آنها انجام شود تا جامعه اسلامی ایران بیش از پیش به سمت بالندگی و پیشرفت هدایت شود.

در این آیین که با افتتاح این مهد کودک همراه بود پس از نوخته شدن زنگ انقلاب ویژه برنامه های مختلفی نظیر شعر، سرود و غیره اجرا شد.

11هزار کودک ایلامی در 320مهد کودک شهری و روستایی نگهداری می شوند.

کد خبر 13115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد