پیام تبریک  مدیر کل به مناسبت آغاز دهه فجر

جوشش انقلابی امسال ایران اسلامی همز مان با عزای سرور بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رشادتهای عظیم شهیدی گرانقدر دیگر از سرباز وطن را شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، به تصویر می کشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت آغاز دهه فجر پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. "        مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دهه فجر بازتاب دهنده آرمان‌ها، ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با ایام فاطمیه و شهادت بانو بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد.

جوشش انقلابی امسال ایران اسلامی همز مان با عزای سرور بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رشادتهای عظیم شهیدی گرانقدر دیگر از سرباز وطن را شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به تصویر می کشد و این همان ایستادگی و مقاومت ملت سلحشور جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه ی فراز و نشیب های تاریخ کشور اسلامی است که نشان می دهد انقلاب شکوهمند اسلامی تنها یک رخداد تاریخی نیست، بلکه یک حادثه ریشه دار فرهنگی-عقیدتی است. تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن، افزون تر می شود غافل از اینکه مضمون و محتوای آن منزوی شدنی نیست.

  جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای " ولایت فقیه و رهبری" در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی از همگان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

کد خبر 13109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد