پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در پیام دکتر سعید فریور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال دهه فجر را در حالی گرامی می داریم که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب ۲۲ بهمن هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب است.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و از خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان رنگین است و بر ماست که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، از مردم شریف استان آذربایجان غربی بویژه خانواده فرهیخته و معزز بهزیستی دعوت می کنم که با حضور پرشکوه در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدری چون سردار سلیمانی بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره بر عهد و پیمان خود با حضرت امام (ره) مبنی بر حفظ استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند است.

دکتر سعید فریور
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 13075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد