هرچه سریعتر پایش پرونده ها صورت گیرد تا افرادی که واقعا مستحق دریافت خدمات هستند شناسایی شوند

جلسه حوزه توانبخشی با روسای شهرستانها به منظور برطرف کردن چالش ها و موانع پیش رو و همچنین بروز رسانی سامانه های توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، جلسه حوزه توانبخشی با روسای شهرستانها به منظور برطرف کردن چالش ها و موانع پیش رو و همچنین بروز رسانی سامانه های توانبخشی با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان در محل دفتر مدیریت ستاد بهزیستی برگزار شد.

دکتر اسدالله حیدری در این جلسه با بیان اینکه پرونده های زیادی از گذشته موجود هست که غیر فعال شده اند گفت : با توجه به پر شدن ظرفیت مراکزتحت نظارتمان و محدودیت های اعطای مجوز جدید جهت تاسیس مراکز، نیاز است هر چه سریعتر پایش پرونده ها صورت گیرد تا افرادی که واقعا مستحق دریافت خدمات هستند شناسایی شوند و افرادی که دیگر واجد شرایط دریافت خدمات نیستند از چرخه حمایتی خارج شوند.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه اذعان داشت: با توجه به منسوخ شدن آمار دستی و سیستمی شدن کلیه فرایندها و لزوم الکترونیکی شدن خدمات ، تا اصلاحات صورت نگیرد نخواهیم توانست کار اصولی انجام دهیم.

وی گفت با توجه همین موضوع نیاز است در ثبت و به روز رسانی سامانه های مددجویی کوشاتر عمل نمائیم تا بتوانیم افراد نیازمند واقعی را شناسایی کنیم و دریابیم چه تعداد افراد مستحق دریافت خدمات هستند.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بر تعامل سازنده معاونین و مسئولین حوزه ها با مراکز تحت نظارت جهت پیشبرد اهداف سازمان تاکید نمود.

وی همچنین بر مدیریت صحیح ، موفق و کارامد در ترخیص بیماران نیز اشاره کرد واز اهمیت این موضوع سخنانی به میان آورد.

در پایان پایش پرونده ها و به روز رسانی سامانه های توانبخشی و دریافت گزارش روزانه روسای شهرستانها از اداره فناوری اطلاعات از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

از دیگر مصوبات این جلسه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

- بازدید معاون توانبخشی و کارشناسان وی به همراه تیم فناوری اطلاعات ،از شهرستانهای تابعه و رفع ایرادات و ارائه آموزش به کارشناسان شهرستان

-تکمیل پرونده افراد فاقد سرپرست جهت جلوگیری از قطع یارانه این افراد

-هدایت و ترغیب افراد خواهان تاسیس مرکز به سمت مراکز مورد نیاز سازمان

-برگزاری جلسه رابطین آموزش

کد خبر 13056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد