نشست خبری مدیرکل بهزیستی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی گیلان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با افتتاح پروژه های دهه فجر بهزیستی در این استان ، ١٣٥ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم صاحب شغل می شوند.

دکتر  نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان عصر روز سه شنبه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت عنوان کردذ: با افتتاح پروژه های دهه فجر بهزیستی گیلان، اشتغال ۶۷ نفر به صورت مستقیم و ۶۸ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.

وی با بیان این که در دهه فجر امسال ١١٧ پروژه با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان افتتاح می شود، افزود: این پروژه ها در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و .. به بهره برداری می رسد. 

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال، ۵۳ واحد مسکونی از سوی بهزیستی گیلان افتتاح می شود که از این تعداد ١٠ واحد مسکونی مربوط به خانواده های دارای دو معلول است.

وی یاداور شد: در سال جاری، حدود ٢٨٠ واحد مسکونی با اعتبار، ٢٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده ایم.

وی با اشاره به برگزاری ٢١١ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر از سوی بهزیستی گیلان در شهرستان های مختلف استان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه در حوزه های مختلف کارآفرینی، بوم گردی و ..، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک و ملاقات عمومی با مددجویان از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان اضافه کرد: برپایی میز خدمت در نمازجمعه های گیلان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برپایی جشن انقلاب اسلامی، بازدید از مراکز تحت نظارت و تبرک ایام فجر و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان از جمله دیگر برنامه ها است.

۱۶ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

کد خبر 13054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد