بهره برداری از 23 واحد مسکن مددجویی در دهه فجر

جلسه شورای اداری بهزیستی استان با محوریت اجرای برنامه های چهل و یکمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر اجرای برنامه های فرهنگی ویژه این ایام تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه بهزیستی باید به این نکته معطوف شود که جامعه هدف سازمان در تمام طول سال بخصوص این ایام از خدمات سازمان و نظام رضایت داشته باشند.

حمیدرضا الوند تلاش در جهت افزایش رضایت ارباب رجوع و تکریم ایشان را از جمله اصول اساسی سازمان برشمرد و گفت در دهه فجر تمامی برنامه های می بایست بدون اسراف و متناسب با شرایط اجتماعی اقتصادی کشور اجرایی شود.

الوند از بهره برداری از 23 واحد مسمن مددجویی ویژه خانواده های دارای دو عضو معلول و سایر مددجویان خبر داد و افزود از این تعداد 12 واحد برای خانواده های دو معلول و 11 واحد ویژه سایر مددجویان می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان افتتاح قریب به 10 واحد ارائه خدمات تخصصی در حوزه های مختلف با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این مراکز در جهت تسهیل روند ارائه خدمات و گسترش خدمات پیشگیرانه راه اندازی می شوند.

وی ضمن اشاره به انتخابات پیش رو ضمن تاکید به حضور گسترده در انتخابات گفت: باید به گونه ای اقدام شود تا زمینه حضور حداکثری کارکنان و جامعه هدف در این اتخابات فراهم شود و همه از تبلیغات له یا علیه  کاندیدای خاص اجتناب کنند.

مدیرکل بهزیستی استان، سازمان بهزیستی را سازمانی خدمت رسان و تسهیل کننده خدمت رسانی به معلولان و نیازمندان تحت پوشش قلمداد کرد و گفت : برنامه ریزی در حوزه توانبخشی می بایست به سمت اجرایی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، فراهم نمودن زمینه مناسب سازی معابر عمومی ، ساختمان ها و ... معطوف شود

الوند توجه به قوانین موضوع ماده 15 و 16 مبارزه با مواد مخدر را ضروری قلمداد کرد و افزود: باید بگونه ای اقدام شود تا ضمن فراهم نمودن ارائه حداکثر خدمات از ایجاد تکلیف فراتر از توان مالی سازمان خودداری شود .

حمیدرضا الوند بر ضرورت برنامه ریزی برای اجراییش دن قانون مدیریت بحران نیز تاکید و گفت: تمامی واحدهای اجرایی می بایست برای هر نوع مداخله بهنگام در حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه از پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم و جانشین این پایگاه در جهت برنامه ریزی و اجرای اردوهای فرهنگی راهیان نور با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 13048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد