ری | نشست هم اندیشی مدیران بهزیستی واوقاف شهرستان ری جهت توسعه همکاری های مشترک برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران اداره اوقاف و امور خیریه و بهزیستی شهرستان ری در راستای هدایت نیات واقفین در زمینه رفع نیازهای درمانی جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، جلسه هم اندیشی با حضور رئیس  اداره اوقاف و امور خیریه، مدیر بهزیستی شهرستان ری در راستای هدایت نیات واقفین در زمینه رفع نیازهای درمانی جامعه هدف تحت پوشش  بهزیستی  و تاسیس مرکز شبانه روزی جهت نگهداری از کودکان بی سرپرست در ستاد بهزیستی  ری برگزار شد.
علی نعمتی مدیر بهزیستی ری گفت: دو دستگاه اوقاف و بهزیستی دارای زمینه های مشترک بسیاری برای همکاری و فعالیت با یکدیگر بوده و این دو مجموعه می توانند در کنار هم خدمات مختلف و اجتماعی و حمایتی  چشمگیری به جامعه ی هدف ارائه دهند.
نعمتی افزود: کار با معلولین، نیازمندان  و گروه های هدف این سازمان علاوه بر هزینه ها و امکانات خاص، نیازمند توجه به ابعاد اجتماعی و برقراری ارتباط عاطفی است که از این لحاظ کار دشواری است و دارای برکات معنوی و اخروی فراوان است.
 
وی با اشاره به مشکلات این قشر از جامعه از جمله مسکن، اشتغال، درمان و ایاب و ذهاب افزود: با هدایت نیت واقفان انفرادی و وقف اشتراکی - اجتماعی به این سمت، می‌توان از بار سنگین جامعه هدف بهزیستی کاست.

صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  با اشاره به اینکه تمام امکاناتی که در اختیار اوقاف است وقف مردم است، تصریح کرد: مجموعه اوقاف و امور خیریه شهرری نیز دارای ظرفیت های  بسیار خوبی است و این آمادگی را دارد که از سازمان بهزیستی جهت تامین و تاسیس مرکز شبانه روزی جهت نگهداری از کودکان بی سرپرست و ارائه کمک های درمانی حمایت کند.

در ادامه نعمتی  ضمن تشکر از اداره اوقاف  و امور خیریه در زمینه همکاری با بهزیستی گفت: جامعه هدف این سازمان از ضعیف‌ترین اقشار جامعه است که  بهزیستی و اوقاف می‌تواند در این زمینه با همدیگر همکاری خوبی داشته باشند تا انشاالله  مشکلات آنها مرتفع شود.

کد خبر 13046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد