ری | جلسه همکاری و تعامل سپاه با اداره بهزیستی شهرستان ری  در راستای اشتغال، تهیه جهیزیه ، احداث مسکن در مناطق روستایی برگزار شد

سپاه با اداره بهزیستی شهرستان ری در راستای اشتغال، تهیه جهیزیه ، احداث مسکن در مناطق روستایی مددجویان تحت پوشش همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی شهرستان ری، جلسه ای در زمینه همکار های فی ما بین اداره و سپاه در راستای اشتغال، تهیه جهیزیه ، احداث مسکن در مناطق روستایی و سایر زمینه ها در ستاد بهزیستی ری برگزار شد.

 علی نعمتی مدیر بهزیستی ری ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج سازندگی در کمک به ساخت مسکن مددجویان سازمان بهزیستی در سراسر کشور، خواستار کمک و همکاری سپاه  در حوزه های مختلف و نیازهای جامعه هدف بهزیستی شد.
وی گفت :همان گونه که نیروهای سپاه و بسیج در زمان جنگ خدمات ارزنده ای در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، امروز نیز در جبهه های دیگر اجتماعی، اقتصادی، سازندگی  به خصوص  در رفع مشکلات افراد نیازمند  و کمک به آنها  نقش مهم و ارزنده ای را می توانند داشته باشند.

 امامیان جانشین سپاه شهر ری نیز  ضمن  اشاره به مسئولیت خطیر و سنگین سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه آسیب پذیر کشور، از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان  خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با سایر شرکای اجتماعی ، حوائج و نیاز های محرومین مرتفع شود.

کد خبر 13045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد