160 هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تمام هدف سازمان بهزیستی ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این خدمت در چارچوب قانون انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس نیک شمار مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه برگزار شد.

در این دیدار که معاون پشتیبانی، ذیحساب، مدیر امور مالی و رئیس اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند، نحوه هزینه کرد اعتبارات مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تشکر از زحمات حسابرسان دیوان محاسبات، با اظهار اینکه نهادهای نظارتی در دستگاه‌های اجرایی استان همیشه به عنوان یک یاور مطمئن برای مدیران محسوب می شوند، گفت: تمام هدف سازمان بهزیستی ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این خدمت در چارچوب قانون انجام پذیرد.

وی افزود: 160 هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند و بهزیستی به عنوان دستگاه نهادی و خدمت رسان به جامعه هدف در چارچوب قانون به وظایف خود عمل می کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اهدای 277 سری جهیزیه کامل شامل 12 قلم برای مددجویان تحت پوشش با همکاری استانداری و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، بیان داشت: با این اقدام بهزیستی استان کرمانشاه در زمینه اهدای جهیزیه به مددجویان رتبه اول کشور را دارد و در ایام دهه مبارک فجر نیز 410 سری جهیزیه دیگر نیز با مشارکت استانداری به مددجویان تحت پوشش در غرب و شرقی کشور اهدا خواهد شد.

مهندس نیک شمار نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی به مدیرکل بهزیستی استان و همراهان ایشان، عنوان کرد:  با توجه به اینکه وظیفه بهزیستی خدمات رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه است، دیوان محاسبات آمادگی هرگونه تعامل و همکاری در چهار چوب قانون را با سازمان بهزیستی دارد.

وی ابراز کرد: که بهزیستی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان تاکنون در انجام وظایف خود به خوبی عمل کرده و همکاران ما در دیوان محاسبات تعامل خوبی را با مجموعه بهزیستی دارند.

کد خبر 13025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد