درخواست مدیرکل بهزیستی استان مازندران برای خودداری از چاپ بنر و درج پیام

دکتر فرزادگوهردهی مدیرکل جدید بهزیستی استان مازندران ضمن قدردانی و عرض سپاس فراوان از توجه، تبریک و ابراز لطف تمام کسانی که مسئولیت جدید وی را گرامی داشته‌اند، در پیامی از همه همکاران، دوستان، همشهریان و علاقمندان به بهزیستی درخواست کرد از ارسال گل، نصب بنر درسطح شهر و درج پیام تبریک در رسانه‌ها خودداری کنند.

متن پیام مدیرکل جدید بهزیستی مازندران بدین قرار است.

بسمه تعالی
خداوند بزرگ را شاکرم که فرصت خدمت در سنگر بهزیستی مازندران را نصیب اینجانب نمود تا همنفسی و همراهی با یکی از بهترین و مهمترین گروه‌های اجتماعی(جامعه هدف بهزیستی) را تجربه کنم و انشالله با همدلی، تخصص و مشارکت همه همکارانم در تمامی سطوح در بهزیستی استان بتوانیم گامهایی برای رضایت خداوند و در راستای بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف این سازمان برداریم.
این پیام کوتاه بهانه‌ای است تا ضمن قدردانی از کسانی که به اینجانب محبت دارند، برادرانه از تمامی  دوستان، همکاران، همشهریان و دلبستگان به سازمان بهزیستی درخواست نمایم از ارسال گل، نصب بنر درسطح شهر و درج پیام تبریک برای اینجانب در رسانه‌ها خودداری کنند.
باشد که این محبت قلبی و همدلی امیدبخش به جای اینکه در قاب و قلمی محدود گردد، میان دلهای ما جریان یابد.
در پایان مجددا از تمامی کسانی که به انحاء مختلف بنده را شرمنده محبت و تبریک خود کرده‌اند قدردانی مینمایم و امیدوارم خداوند در تمامی مراحل زندگی یار و یاور شما باشد.


دکتر فرزادگوهردهی

مدیرکل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 13011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد