شورای راهبردی اداره کل بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : کسب رتبه دوم کشوری در بین ۳۱ استان در جلب رضایت ارباب رجوع توسط اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نشان از آن دارد که سامان دهی و سیاستگذاری در ارائه خدمات به سمت رضایتمندی پیش رفته است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای راهبردی اداره کل با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ستادی و  فیض نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و بیان داشت: شاکله سازمان بهزیستی بعنوان یکی از سازمانهای حمایتی مبتنی بر خدمت رسانی به محرومین است و این نشان از پیشرو بودن این سازمان در امر میز خدمت دارد.

وی افزود:  سازمان بهزیستی با دارا بودن بیش از ۱۷۰ فعالیت در حال ارائه خدمات به آحاد جامه و جمعیت هدف تحت حمایت خود می باشد و اداره کل بهزیستی استان سمنان با پذیرش محوریت مددکارانه و فرآیند مددکاری همواره در تلاش است تا حد توان خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه نماید . ایشان در ادامه : میز خدمت در سازمان بهزیستی کشور با توجه به نوع نیازهای جامعه هدف برنامه ریزی و تشکیل شده است و مرکز پذیرش و هماهنگی بعنوان یکی از مهم ترین و نوک پیکان این امر توانسته است در چند سال اخیر در پاسخگویی به مکاتبات و مراجعین حضوری در حد توان ، طبق دستورالعمل ها و قوانین خدمات شایسته ی را ارائه نماید .

ایزدپور گفت : کسب رتبه دوم کشوری در بین ۳۱ استان در جلب رضایت ارباب رجوع توسط اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نشان از آن دارد که سامان دهی و سیاستگذاری در ارائه خدمات به سمت رضایتمندی پیش رفته است . ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و اعضای شورای راهبردی در خصوص اجرای فرآیند میز خدمت در ستاد و شهرستان های تابعه خواستار پیگیری بیش از پیش ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف شدند .

در ادامه جلسه مباحث مربوط به دستور کار توسط معاونین و روسای ستادی مطرح و گفتگویی مابین اعضاء و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام و مستندات مربوطه و توضیحات تکمیلی ارائه گردید .

کد خبر 13010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد