1305 نفر از مددجویان برای دریافت وام اشتغال به بانک ها معرفی شدند

معاون مشارکت های مردمی اشتغال بهزیستی استان تهران گفت : با جذب 12 میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی، یک هزار و 305 نفر به بانک ها برای دریافت وام اشتغال معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، «مهشید چوبکار » در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با بیان اینکه بعضی از شعبات بانک ها همکاری لازم را در ارایه تسهیلات به مددجویان ندارند،گفت: خواهشمندیم در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند، ما هم تلاش می کنیم تا پایان سال وضعیت جامعه هدف بهتر شود.

معاون مشارکت های مردمی اشتغال بهزیستی استان تهران اظهار کرد: حدود 71 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به بهزیستی استان تهران است که تاکنون فقط 13.8 درصد آن پرداخت شده است، همچنین حدود 61 طرح  در انتظار تعیین شعبه است، 274 طرح هم رد شده است،

وی با بیان اینکه هزار و ۱۱۳ طرح به سازمان بهزیستی استان تهران معرفی شده است،  گفت: بر همین اساس ۲۹۹ اشتغال نیز برای مددجویان ایجاد شده است.

چوبکار خاطرنشان کرد: میزان اعتبار ابلاغ شده به بهزیستی استان تهران بیش از 23 میلیارد تومان است و تعداد افرادی هم که ما به بانک ها معرفی کردیم، هزار و 305 نفر می باشند؛ در واقع از این میزان اعتبار 12 میلیارد تومان جذب کردیم.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال بر عهده سازمان بهزیستی هزار و 971 نفر است، افزود: 74 مورد مشاغل خانگی معرفی و 33 مورد نیز تسهیلات پرداخت شده است.

معاون مشارکت های مردمی اشتغال بهزیستی استان تهران اظهار کرد: اعتباری که بانک مرکزی در سال 97 به سازمان بهزیستی ابلاغ کرد، حدود 78 میلیارد تومان بود که در حال حاضر حدود 10 میلیارد تومان آن را جذب کردیم.

چوبکار در ادامه افزود: ما بر اساس 54 میلیارد تومان تعهد، فقط 10 میلیارد تومان جذب کردیم که واقعا عملکرد ضعیفی است. بر همین اساس خواهشمندیم در این زمینه همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

معاون مشارکت های مردمی اشتغال بهزیستی استان تهران تصریح کرد: تعهد سال جاری ما نیز دو هزار و 800 مورد بوده و طرح های روستایی معرفی شده نیز 218 مورد و طرح های مددجویان نیز 29 مورد بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مددجویان توانایی کافی  در پرداخت قسط تسهیلات  را ندارند از بانک ها خواهشمندیم مساعت های لازم را با آنها داشته باشند.

چوبکار با بیان اینکه اعتبار بانک مرکزی سال گذشته 23 میلیارد تومان بود گفت: 26 میلیارد تومان هم تعهد بانک ها بوده که ما فقط 12 میلیارد تومان آن را جذب کردیم.

کد خبر 13006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد