با حضور مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر یک ویلچر توسط انجمن معلولین به توانیاب روستای دویره از توابع شهرستان بوشهر اهداء گردید

طی بازدیدی با حضور آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان ، مسعود نوری صادقی رییس انجمن معلولین بوشهر یک دستگاه ویلچر اهدایی به معلول توانیاب روستای دویره از توابع شهرستان بوشهر به وی اهداء گردید

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر ، آرزو منوچهری با حضور در منزل خانواده توانیاب، مبتلا به بیماری ام اس که قادر به راه رفتن نبود با وی به دیدار و گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات وی قرار گرفت .
سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این دیدار بیان داشت : معلولیت تنها همین معلولیت ظاهری نیست؛ چه بسا انسان هایی که در ظاهر سالم هستند، اما از مشکلات عدیده روحی و عصبی رنج می برند، که در این باره باید شکرگزار حق تعالی بود.
وی هموار کردن مسیر توانمندسازی افراد تحت پوشش را هدف و استراتژی بهزیستی خواند و گفت: سازمان با توانمندسازی جامعه هدف خود به دنبال حفظ استقلال افراد از نظر معیشتی و اشتغال خواهد بود .
در پایان این دیدار یک دستگاه ویلچر خاص که با همکاری انجمن معلولین استان ، مردم ، خیرین نیکوکارخریداری شده بود به وی اهدا گردید .

کد خبر 13002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد