ارسال  کمک نقدی بهزیستی استان مرکزی به مناطق سیل زده سیستان  و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از ارسال کمک نقدی 100 میلیون ریالی به مناطق سیل زده استان سیستان وبلوچستان خبر داد .

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در پی حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان مبلغ 100 میلیون ریال  از بهزیستی استان مرکزی به حساب سیل زدگان واریز گردید                                                  

وی افزود :با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر یاری رساندن بیشتر به سیل زدگان و جلوگیری از وقوع خسارت‌های بیشتر، بهزیستی استان  به دنبال تهیه اقلام مورد نیاز مردم مناطق حادثه دیده با همکاری کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها نیز می باشد.

امینی بیان داشت :  این اداره کل در سراسر استان  آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای ارسال به بهزیستی سیستان و بلوچستان و توزیع عادلانه و هماهنگ آن بین جامعه هدف بهزیستی که از سیل و بارندگی‌های اخیر دچار حادثه و خسارت شده‌اند می باشد.

این مقام مسئول بیان داشت :همچنین خیرین و هم استانی های گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارت بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه و یا با شماره تماس 32231200 تماس حاصل فرمایند .

 امینی یادآور شد: شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان  4151034541510242  به نام بهزیستی استان مرکزی  وشماره کارت مجازی 6367957075054093  جهت واریز وجه از طریق خودپرداز و همچنین ادارات بهزیستی سراسر استان پذیرای کمک‌های مردم استان است.

کد خبر 12990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد