دیدار مدیر کل بهزیستی استان سمنان با مدیر کل دیوان محاسبات استان

میر شکاری مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان:خدمات ارائه شده بهزیستی به محرومین معامله با خداوند است و پاداش جایگاه آن در نزد خداوند از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با میرشکاری مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان سمنان دیدار داشت.

در این دیدار ایزدپور را حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و جواد قربانی ذیحساب اداره کل بهزیستی همراهی می کردند .

ایزدپور در ابتدا بیان داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب و از دستاوردهای شهید گرانقدر شهید دکتر فیاض بخش است که با تاکید بر سخن ایشان بهزیستی متولی افرادی است که صدایشان به گوش کسی نمی رسد.

وی افزود: توفیق خدمت در بهزیستی از الطاف الهی است و کارکنان این سازمان خدمت به محرومین را از افتخارات می دانند. در ادامه ایشان گزارشی  از عملکرد و فعالیتهای تخصصی بهزیستی استان سمنان در ۴ معاونت تخصصی امور اجتماعی، توانبخشی، توسعه پیشگیری و مشارکتهای مردمی بیان داشتند.

ایزدپور گفت :بیش از ۱۷۰ خدمت در بهزیستی به عموم و جامعه هدف از صفر سالگی تا سالمندی ارائه می شود که شامل خدمت پیشگیری از معلولیتهای ژنتیکی در حوزه پیشگیری درمان اعتیاد وخدمات حمایتی به فرزندان بی سرپرست  و زنان سرپرست خانوار، امور کودکان  و آسیبهای اجتماعی در اورژانس اجتماعی تا سالمندان و معلولین که از  تخصصی ترین و بیشترین افراد جامعه هدف مربوط به حوزه  تخصصی توانبخشی است.

ایزدپور در ادامه انتصاب بهزیستی استان سمنان بعنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را نشان از فعالیتهای تخصصی بهزیستی دانست.

میر شکاری مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان:خدمات ارائه شده بهزیستی به محرومین معامله با خداوند است و پاداش جایگاه آن در نزد خداوند از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است.

مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان:آمادگی دیوان محاسبات استان را درتعامل با بهزیستی و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف اعلام داشت و اظهار داشت:  جامعه هدف بهزیستی مانند دیگر اعضای جامعه از کرامت انسانی برخوردارند و  دیوان محاسبات در حد توان با بهزیستی در جهت ارائه خدمت به محرومین همکار ی می کند.

کد خبر 12984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد