برگزاری نشست مشترک ما بین کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی استان

به منظور هم افزایی در ارائه خدمات به افراد جامعه هدف و اطلاع رسانی موثر در خصوص فعالیتهای دو نهاد و نیز جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکتهای مردمی جلسه ای با حضور مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی تشکیل شد .

دراین نشست حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) با اشاره به فعالیت بیش از 62 مورد خدمات در تشکیلات این نهاد و رسیدگی به نیازهای افراد تحت حمایت گفت: کمیته امداد از آغاز ففالیت خود تاکنون طرح ها و برنامه های متنوعی در جهت کاهش آلام نیازمندان و رفع نیازهای آنان انجام داده است .

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام از آمادگی این نهاد با بهزیستی جهت یکپارچه سازی ارائه خدمات به مددجویان در اجرای طرح ای عمومی اعم از جشن نیکوکاری خبرداد و گفت : به منظور ایجاد وحدت رویه در توزیع خدمات در قبال افراد جامعه هدف مقرر شد جلسه سه جانبه مابین استانداری ، کمیته امداد و بهزیستی در آینده نزدیک برگزار شود .

دشتی در رابطه با برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد : این جشنهمه ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های نیازمند با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنها در میان محرومان کشورمان اجرا می‌شود.

سپس دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان هم با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در قبال افراد جامعه هدف بویژه در بخش مشارکتهای مردمی خاطر نشان ساخت : خوشبختانه با همراهی خیرین و یاوران بهزیستی بخش اعظمی از نیازهای افراد جامعه از طریق این عزیزان برطرف شده است .

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد : سازمان بهزیستی با توجه به تعدد وظایف و امورات محوله که رسیدگی به نیازهای مددجویان و افراد داری معلولیت در اولویت آنها قرارگرفته است جهت رفع نیازهای این عزیزان آمادگی خود رابا کمیته امداد حضرت امام (ره) اعلامی می دارد .

دکتر ستاری با اشاره به ظرفیت سازمان بهزیستی در خصوص فعالیتهای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد: بهزیستی استان با نیروی انسانی کارشناس آموزش دیده آماده ، برگزاری کلاسهای مهارتهای زندگی ، پیشگیری از آسیب ها اجتماعی و... برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد می باشد.

گفتنی است : تشکیل کمیته ساماندهی مشارکتهای مردمی ، توجیه موسسات خیریه ، برگزاری نشست هماهنگی در زمینه انتقال پرونده های مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ، همکاری مشترک در پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی با کمیته امداد و همکاری در اجرای جشن نیکوکاری از جمله بخش های این نشست بود .

کد خبر 12983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد