دیدار مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با مدیر عامل شعب بانک رفاه استان

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس مرزبانی مدیر عامل شعب بانک رفاه استان کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس مرزبانی مدیر عامل شعب بانک رفاه استان کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر مدیرعامل شعب بانک رفاه استان برگزار شد، مهندس مرزبانی ضمن خیرمقدم به مدیرکل بهزیستی استان و همراهان با اشاره به تعامل خوب بهزیستی و بانک رفاه در ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش بهزیستی، گفت: بانک رفاه براساس رسالتی که بر عهده دارد و بخشی از آن خدمت به مددجویان تحت پوشش بهزیستی است، تمام تلاش خود میکند که به رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه بانک رفاه جزء ۶ بانک تجاری استان بوده و حدود یک چهارم جمعیت استان در شعب این بانک دارای حساب بانکی هستند، اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقداماتی صورت گرفته که از جمله آن استقرار باجه خودپرداز در مراکز بهزیستی، ساخت رمَپ در شعب استان برای سهولت در تردد افراد دارای معلولیت می باشد.

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تشکر از خدمات ارائه شده توسط بانک رفاه به جامعه هدف بهزیستی، گفت: از جمله اقدامات خوب بانک رفاه سهولت در ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان است.

 رضوان مدنی با اشاره به اینکه بهزیستی با بانک رفاه زیرمجموعه یک وزارتخانه می باشند، گفت: همکاری و تعامل خوب فی مابین می‌تواند منجر به ارائه خدمت بهتر به مددجویان تحت پوشش گردد.

 شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی استان نیز در این دیدار خواستار ارائه تسهیلات با درصد کم به کارکنان بهزیستی استان شد و گفت: می‌بایست جهت تحقق این امر تفاهم‌نامه میان بانک رفاه و بهزیستی منعقد گردد.

کد خبر 12970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد