در آیین معرفی رئیس جدید بهزیستی زرند بر استفاده از ظرفیت های محلی تاکید شد

آئین معرفی رئیس جدید بهزیستی شهرستان زرند با حضور مدیر کل بهزیستی کرمان، فرماندار زرند و جمعی از مدیران ومسئولین محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و با تجلیل از خدمات محمد ابراهیمی رئیس سابق بهزیستی ، علی ابراهیمی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بهزیستی زرند عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی با تاکید بر به مشارکت گرفتن توان و ظرفیت خیرین اظهار داشت : همراه و همزمان با حمایت های دولت باید ظرفیت های خیرخواهی شناسایی و از این ظرفیت به نفع خدمت به گروه های آسیب پذیر استفاده کرد .
وی همکاری سایر سازمان ها با بهزیستی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود : مسائل اجتماعی به گونه ای است که سایر سازمان ها نقش مهمی در تسهیل خدمات بهزیستی  و به نتیجه بخشی  دارند ، چراکه گروه های خاص تحت حمایت از جمله افراد دارای معلولیت باید بتوانند از فرصت های برابر استفاده کنند و در فراهم کردن این فرصت های همه سازمان ها موثرند .
ایشان ورود و مداخله بهنگام در رسیدگی به  آسیب های اجتماعی و  توانمندسازی را از اهداف مهم بهزیستی معرفی کرد و یادآور شد : خوشبختانه بهزیستی برای  مهارت آموزی در زمینه های مختلف  فردی و اجتماعی –خانوادگی- فرزندپروری ورود جدی داشته و به موفقیت های خوب در این زمینه دست یافته است.‎ ‎
مدیر کل بهزیستی استان کرمان با قدردانی از خدمات رئیس سابق بهزیستی زرند ، گفت : امیدواریم رئیس بهزیستی زرند با بهره گیری از تجربه های به دست آمده و ظرفیت های موجود در شهرستان زرند، برای رفع مشکلات و مسائل گروه های هدف اقدامات بیشتری را به سرانجام برساند .
 علی صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به نقش تاثیرگذار بهزیستی درجامعه گفت: با توجه به سطح تنوع خدمات بهزیستی و همچنین تنوع نیازهای فرهنگی – اقتصادی – اجتماعی گروه های هدف در تعامل با مردم و سایر مدیران محلی ،  امیداریم برنامه های بلندمت برای خدمت رسانی به گروه های هدف طراحی و اجرا شود .
وی با اعلام اینکه زرند در حال صنعتی شدن است ، اظهار داشت : صنعتی شدن پی آمدهای اجتماعی به دنبال دارد که کاهش این پی آمدها و کنترل آن ها به مدیریت جهادی  و تفکر بسیجی نیاز دارد  و همه باید در این مسیر همکاری کنند .
فرماندار زرند با قدردانی از خدمات سازمان بهزیستی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمند و سایر گروه های تحت پوشش اظهار امیدواری کرد که رئیس بهزیستی زرند بتواند بر اساس شرایط موجود شهرستان برنامه های بیشتری را برای توانمندسازی و  استقلال گروه های هدف انجام دهد .
گفتنی است محمد ابراهیمی به عنوان مدیر دفتر مدیر کل بهزیستی استان کرمان  انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 12957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد