استان سمنان ا  تامل و تفکر در اقدامات پیشگیرانه عامل ترقی و پیشرفت خدمات سازمان است

ایزدپور در شورای اداری بر فرصتها و تهدیدهای پیشرفت سازمانی تاکید کرد.

به گزارش روایط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای اداری اداره کل بهزیستی استان با حضور مدیر کل، معاونین وروئسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان درجمع اعضای شورای اداری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی رسالتها و برنامه ها و اهداف تشکیل سازمان بهزیستی را یاد آور شد.

 وی در ابتدا بیان داشت: جامعه هدف سازمان بهزیستی از اقشار خاص و از افرادی هستند که از حداقل رفاه اجتماعی برخوردارند و کسانی که در این سازمان خدمت به محرومین را پذیرفته اند تعلق به سازمان دارند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان تصریح کرد:در امر خدمت رسانی و با توجه به شرایط اقتصادی هم اکنون  در جامعه چالش های فراوانی وجود دارد ولی آنچه که حائز اهمیت است داشتن روحیه والای خدمت رسانی در پیگیری امور و وظایف محوله در بین پرسنل است و انتظار می رود همه ی کسانی که خدمت به مردم را سرلوحه امور خویش قرار داده اند  پاسخگو بودن را مورد توجه قرار دهند.

 وی ادامه داد: همه ی ما در محضر خداوند متعال پاسخگو هستیم و در دولت جمهوری اسلامی نیز باید پاسخگو بود.

ایزدپور در ادامه تاکید کرد: علی رغم وجود حاشیه ها  که  بعنوان یکی از تهدیدها در هرسازمان محسوب می شود یکی از عوامل پیشرفت و ترقی هر سازمان  تلاش و فعالیت مستمر در انجام وظایف سازمانی است  و باید با  تامل و تفکر در جهت اقدامات پیشگیرانه  تلاش کرد.

ایشان در ادامه گفت:خدمت در سازمان بهزیستی توفیق الهی و تکریم ارباب رجوع و جامعه هدف یکی از ابزارهای خوب شناساندن خدمات این سازمان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان همواره  آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده و ایده های خلاقانه در جهت تقویت راهکارهای خدمت رسانی علی الخصوص در بحث صرفه جویی است.

 

 

کد خبر 1295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد