مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عضویت موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور درآمد

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عضویت موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور درآمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح در غرب کشور با دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار کردند.

دکتر رضوان مدنی در این دیدار ضمن خیرمقدم به اعضای موسسه سفیران صلح، اظهار داشت: بسیار خرسندم که فرصت همکاری با شما عزیزان از طریق خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی فراهم شده است و در کنار همدیگر می‌توان با همدلی گره از مشکلات مددجویان که  از اقشار نیازمند جامعه هستند باز شود.

وی ادامه داد: موسسه سفیران صلح به دنبال ایجاد صلح و آرامش در جهان بوده و این عمل نیز از توصیه های مهم دین اسلام میباشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:صمیمانه باعث افتخار است که با موسسه همکاری داشته باشیم، چراکه اقدامات شما بسیار سازنده بوده و باعث خوشایندی است که ما شاهد وجود افرادی باشیم که به دنبال اقدامات مثبت برای کمک به آسیب‌دیدگان هستند.

عباس عربی مدیرمسئول موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور نیز اظهار داشت: موسسه ما در سطح ۷۶ کشور جهان از جمله ایران در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دیگر اقدامات بشردوستانه فعالیت دارد.

وی یکی سیاست های این موسسه را معرفی برخی مدیران فعال در استان به عنوان عضو موسسه دانست و گفت: ما امروز آمده ایم که دکتر رضوان مدنی مدیرکل پرتلاش بهزیستی استان را به عنوان عضو موسسه بین المللی سفیران صلح معرفی کنیم.

همچنین دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عضویت موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور درآمد.

این موسسه در زمینه خدمات بشردوستانه فعالیت می کند و از سوی اعضای این موسسه دکتر رضوان مدنی به عنوان یک مدیرکل کارآمد و پرتلاش معرفی شد.

کد خبر 12935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد