حضور حجت الاسلام مهدوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع اعضای شورای معاونین بهزیستی گیلان

بیست و نهمین جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان صبح امروز پنجم بهمن ماه با حضور دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان و اعضای شورای معاونین در سالن خزائلی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور دکتر نحوی نژاد برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات معاونت ها، طرح  برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح دهه فجر و جمع بندی نهایی آنها پرداختند .در ذیل این مراسم دکتر نحوی نژادضمن تسلیت ایام فاطمیه حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی را درجمع حاضر غنیمت دانسته و بیان کرد ایشان از چهره های فرهنگی و مذهبی و ارزشی استان میباشند .

حاج آقا مهدوی ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع شورای معاونین بهزیستی عنوان کرد: حضور من در جمع شما نشان از تفکر بالای مدیر کل شماست که به فکر رشد فکری و معرفتی شماست . قرآن کتاب حیات و کتاب زندگان است قرآن برای افرادی که مرده دل هستند فقط تازیانه است . همه باید بدانیم درکجا واقع شده ایم و نقش خود را متذکر شویم تا خداوند برکت را در زندگی جاری سازد.

شما در بهزیستی کارهایی انجام می دهید برای جامعه هدفتان که فقط خدا می داند که یک لحظه شکر گزاری آن ها درعالم چه اثری دارد ! وی در ادامه به بیان تقابل استضعاف و استکبار پرداخته و تاکید کرد این تقابل از زمان حضرت آدم تا کنون ادامه دارد و ما باید هم اکنون و در این عصر بدانیم در کدام صف قرار داریم .

ایشان در خاتمه حضور و شرکت در انتخابات مجلس را یک تکلیف دانسته و عنوان کرد همه ما در قبال خون ۳۰۰ هزار شهید انقلاب مسئولیم وباید برای مجلس فردی را انتخاب کنید که تمدن خواه و انقلابی باشدو جامعه را بر اساس باور الهی سامان بدهدو متفکر ، متعهد و متخصص باشد.

کد خبر 12934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد