کارگاه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند ویژه مربیان مهدهای کودک برگزار شد

کارگاه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند ویژه مربیان مهدهای کودک با همکاری اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

سید عبدالله میرابراهیمی در کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با اشاره به تولید روزانه 730 تن پسماند در شهر قم، اظهار کرد: تولید این حجم از پسماند سبب شده است که به سمت مدیریت کاهش مصرف و تولید برویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه شناخت گروه های هدف برای ارائه آموزش ضروری است، گفت: کودکان یکی از گروه های هدف آماده دریافت آموزش مناسب هستند و از این سازمان مدیریت پسماند به دنبال استفاده از این ظرفیت و آموزش به گروه های سنی از جمله کودکان است.

میرابراهیمی با اشاره به هدف از برگزاری کارگاه آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی قم، گفت: مربیان هم مادر یک خانواده هستند و هم در مهدها به عنوان مربی فعالیت می کنند و می توانند آموزش های شهروندی را به خوبی به کودکان منتقل کنند.

وی بیان داشت: مربی مهدکودک در واقع جایگزین مادر در زمان نبود اوست، بنابراین وظیفه او فقط نگهداری و پرستاری از کودک نیست بلکه مربی باید به همه جوانب پرورش جسمی و معنوی کودک توجه کند و زمینه های لازم برای شکوفایی استعدادهای کودکان را فراهم و از طریق آموزش مناسب، مهارت ها، ارزشها و اصول اخلاقی، انسانی، اجتماعی و فرهنگی را به آنها انتقال دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به برنامه های سازمان جهت استمرار و ارائه آموزش به مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: این سازمان به منظور ارائه آموزش به کودکان و محصولات فرهنگی و جمع آوری پسماندهای خشک مراکز آموزش دیده آمادگی لازم را دارد.

کد خبر 12926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد