شهریه جدید مهدهای کودک به زودی اعلام می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 309مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت دارند و از مهدهای کودک انتظار می رود با توجه به افزایش شهریه ها به قشر کم درآمد جامعه توجه داشته باشند که بتوانند کودکان خود را در مهدها ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، جلسه بررسی و تعیین میزان افزایش شهریه مهدهای کودک با حضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان، معاون امور اجتماعی و کارشناسان، رئیس کانون توسعه همیاری مهدهای کودک، نماینده تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان صنعت و معدن برگزار شد.
 
شهریه های جدید مهدهای کودک به زودی از طریق تنظیم بازار و بر اساس بخشنامه های جدید اعلام می شود. پس از ابلاغ شهریه‌ ها توسط سازمان بهزیستی بخشنامه جدید قابل اجراست و مهدها باید تا زمان ابلاغ منتظر بمانند.
 
دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: 309 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت دارند و از مهدهای کودک انتظار می رود با توجه به افزایش شهریه ها به قشر کم درآمد جامعه توجه داشته باشند که بتوانند کودکان خود را در مهدها ثبت نام کنند.

دکتر کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان نیز با اشاره به اینکه تا زمان اعلام نرخ جدید هیچ مهد کودکی حق افزایش شهریه‌ها را ندارد، گفت: در صورت گزارش تخلفات، برخورد جدی انجام می‌شود.

کد خبر 1292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد