جشن گلریزان خیرین نیک اندیش در علی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول: جشن گلریزان خیرین نیک اندیش این شهرستان با حضور معاونت مشارکت ها وتوانمندسازی مددجویان بهزیستی گلستان ودیگر مسولین شهرستان ،مراکز غیردولتی و جمعی از خیرین نیک اندیش، صبح امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه


درمحل هتل نگارستان علی آباد برگزار شد.
دراین پویش مردمی که با برپایی نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی معلولین و سالمندان همراه بود،ریاست اداره بهزیستی شهرستان ،طی سخنانی بر لزوم حمایت گروه های مردمی وسازمانهای مردم نهاد در جلب و جذب مشارکت مردمی در راستای تامین نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

دراین مراسم با اهدا لوح سپاس  از بانوی خیر نمونه شهرستان علی آبادکتول_ خانم فاطمه ابراهیمی،چهره آشنا با جامعه هدف بهزیستی تجلیل و قدردانی شد.

ریاست اداره بهزیستی علی آباد بابیان اینکه  مجموعه بهزیستی در راستای اهداف خداپسندانه و خیر خواهانه خود و در جهت ارایه خدمات بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف خود معلولین و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار بعنوان یک تکلیف الهی و انسانی قدم برمیدارد خاطر نشان کرد: خوشبختانه درمحلات و مناطق و خانواده های در معرض آسیب شهرستان اقدامات خوبی توسط مردم خیر اتفاق افتاده که جا دارد از تک تک خیرین نیک اندیش تقدیر و تشکر شود اما با این وجود هنوز نارسایی ها کاستی ها و معضلات دربین اقشار ور معرض اسیب  وجود دارد که اگر در بازه زمانی مناسب اقدامات اجتماعی و منسجمی توسط مسولین ذیربط و خیرین انجام نگیرد باید بگویم جان . مال . زندگی این افراد بصورت جدی دچار خطرات و مشکلات میشود ،لذا سازمان بهزیستی و بهزیستی شهرستان علی آباد کتول نقش مهمی در شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان دارد.

کد خبر 12911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد