برگزاری آیین معرفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان

آیین معرفی و تکریم معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان با حضور مدیر کل و اعضا شورای معاونین – معاون ذیحساب و روسای ادارات حوزه پشتیبانی و منابع انسانی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در آیین معرفی سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی با قدردانی از تلاش های ارزشمند و موثر عباس بلندی در مدت مدیریت بر این حوزه معاونت ، اظهار داشت : با توجه به شرایط اقتصادی موجود و کمبود اعتبارات به نسبت فعالیت های گسترده بهزیستی ، علاوه بر توانمندی و تسلط به امور  داشتن  روحیه از خودگذشتگی- همکاری و همراهی با مجموعه از فاکتورهای اساسی خدمت و مدیریت است .
 وی با اشاره به اینکه بنا به تقاضای عباس بلندی که در شرایط جسمی مساعدی نیست ، تصمیم گیری شده است ، افزود : گرچه گزینه های مدیریتی در خارج و داخل اداره برای تصدی این پست وجود داشت ولی آنچه که مهم است استفاده از ظرفیت و توان داخلی سازمانی است .
ایشان  با یادآوری خاطره ای گفت :  در فهرست همه کمک های مادی که به جبهه های جنگ ارسال می شد ، 10 عدد تخم مرغ که همه دارایی یک فرد بود به نسبت فردی که چندین کارخانه داشت و میلیاردی به جبهه ها  کمک می کرد در صدر همه کمک ها قرار گرفت چراکه این همه دارایی آن فرد بود و در واقع  برای اداره  حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی همه توان و ظرفیت به کار گرفته شده است .  
صادق زاده با طرح ضرورت جایگزین پروری تصریح کرد : متاسفانه این مهم فراموش شده، بنابراین باید که در یک چرخه علمی و البته به صورت رسمی نسبت به تربیت و پرورش مدیران جایگزین اقدام کرد، چراکه علاوه بر کاربلدی و تسلط علمی – فنی و سازمانی به امور باید فرد به سلاح مقبولیت و محبوبیت نیز مجهز شود و گرنه کارشناسان بسیار مسلطی نسبت به امور کاری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی وجود دارند .
 مدیرکل بهزیستی استان کرمان رمز موفقیت را همکاری و  همدلی دانست و اظهار کرد : موسی دریجانی نیز از مدیرانی است که علاوه بر تسلط بر کار دارای ویژگی هایی چون مقبولیت و تعهد سازمانی می باشد که می تواند با همکاری و همراهی کارشناسان حوزه در این شرایط ، مسائل مالی و اداری بهزیستی را مدیریت کند .

عباس بلندی معاون سابق پشتیبانی و منابع انسانی از حسن اعتماد و همراهی ارزشمند مدیرکل بهزیستی و سایر همکاران به ویژه در بخش مالی و اداری قدردانی کرد و اظهار داشت : مدیریت و اداره  حوزه معاونت پشتبیانی و منابع انسانی بسیار خطیر است و تمام توان را برای خدمت و انجام وظیفه  به کار گرفته ام و امیدوارم این خدمت مورد قبول درگاه پروردگار و رضایت مجموعه مدیریت بهزیستی استان و کارکنان قرار گرفته باشد .
موسی دریجانی سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی نیز با قدردانی  از حسن اعتماد مدیرکل اظهار داشت : بی شک در این تجربه نیز سختی ها و شیرین های زیادی وجود دارد . اما قرار گرفتن در این مسیر و در حوزه وسیعی چون معاونت پشتیبانی و منابع انسانی که با مجموعه بزرگی از گرو های هدف و کارکنان در ارتباط است ، همدلی -  همکار ی و همراهی می تواند حتی سختی های مسیر را آسان و شیرین کند .

کد خبر 12909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد