برگزاری دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان هرمزگان

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در سالن اجتماعات معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبرضمن تقدیر از مدیران شرکت کننده از عدم حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گله کرد و افزود : خواهشمند است در این خصوص تذکراتی جدی از سوی رییس جلسه صادر گردد.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان ،عملکرد هر دستگاه در میزان مناسب سازی ساختمان اداره ها برای افراد دارای معلولیت را یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد و افزود : مدیران اهتمام ویژه در این خصوص داشته باشند .
رنجبر گفت :مناسب سازی تنها مختص افراد دارای معلولیت نیست .
وی اظهار داشت : 
همه افراد به خصوص افراد سالمند، کودکان، زنان باردار، جانبازان نیز باید بتوانند آزادانه در محیط پیرامون خود مانند اماکن عمومی، معابر، محیط شهری و بین شهری و ساختمان عمومی تردد کنند و از تسهیلات محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حفظ استقلال فردی بهرمند شوند.
مجید سلحشور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان که به جانشینی از رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه حضور داشت با تاکید بر لزوم حضور پررنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گلایه های دبیرخانه ستاد و نمایندگان افراد دارای معلولیت در خصوص عدم حضور مناسب مدیران در جلسات و اجرایی نشدن برخی مصوبات را به جا دانست و گفت : در این خصوص پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت .
وی گفت : باید بپذیریم که ما مجموعه دستگاه های اجرایی در کنار مشکلات فراوان در امر مناسب سازی اماکن به ویژه اماکن پرتردد معلولین کوتاهی داشته ایم.
سلحشور اظهار داشت :اگر مدت کوتاهی خود را جای عزیزان دارای معلولیت قرار دهیم بی شک با درک بیشتر از مشکلات آنان ، در امر مناسب سازی بهتر عمل خواهیم کرد .
وی بیان داشت : در مسیر این تلاش اگر به خاطر محدودیت ها و مشکلات نتوانیم به نتایج کامل دست یابیم باز هم جامعه هدف ،حسن نیت ما را درک کرده و اطمینان پیدا می کنند دغدغه ما رفع مشکلات آنهاست .

کد خبر 12908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد