در دیدار معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمان با فرماندار راور  فراهم کردن زیرساخت ها برای اجرای برنامه های سلامت محور مورد تاکید قرار گرفت

خسرو ملکشاهی معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمان در سفر یک روزه خود به راور با حضور در فرمانداری با فرماندار دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از راور خسروملک شاهی با بیان اینکه پیشگیری بر درمان ترجیح دارد ؛ اظهار داشت : راه اندازی یک مرکز مشاوره در راور و ارائه آموزش های مختلف در زمینه مهارتهای زندگی می تواند به پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ها منجر شود .
وی داشتن زیرساخت برای راه اندازی مرکز مشاوره را ضروری دانست و با قدردانی از فرماندار راور در همراهی با بهزیستی در موضوعات مختلف ، افزود : درخواست ما از فرمانداری برای فراهم کردن زیرساخت ها ضرورتی است که می تواند بهزیستی را برای دائر کردن مراکز سلامت محور وانجام اقدامات پیشگیرانه یاری کند .
مالک اژدری فرماندار راور با مهم دانستن پیشگیری در موضوعات اجتماعی ، گفت : آسیب های اجتماعی ممکن است هر شخص و خانواده ای را در هر سطح گرفتار کند .گرچه کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است اما در گام نخست باید برای کنترل و ثابت نگه داشتن این مسائل برنامه ریزی کرد .
وی اختصاص زمینی با وسعت 1000مترمربع را برای ساخت کمپ از اولین اقداماتی معرفی کرد که فرمانداری آن را پیگیری می کند و اظهار داشت : با تامین زمین و ساخت و تجهیز به امکانات آموزشی – ورزشی – اشتغال می توان زمینه های اشتغال و توانمند سازی افراد بهبود یافته را فراهم کرد .
گفتنی است معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کرمان در بازید از مرکز درمان اعتیاد نگاه نو علاوه بررسی نحوه خدمت دهی به افراد در حال درمان با آنان گفت و گو و در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفت .

کد خبر 12905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد