دامغان ا شاهرود ا بازدید و دیدار مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از خانه های کودک و نوجوان استان سمنان

در بازدید از خانه های کودک و نوجوان شهرستان های دامغان و شاهرود مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان ، دکتر احمد خاکی معاون دفتر کودکان  و نوجوانان  سازمان بهزیستی کشور و دکتر فروغی مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور جوانان با همراهی مدیر کل و معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان  از مراکز و خانه های کودک و نوجوانان تحت نظارت این اداره کل طی دو روز بازدید بعمل می آورند .


برنامه بازدید از خانه های کودک و نوجوانان تحت نظارت اداره کل بهزیستی در روز های چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب در شهرستانهای دامغان ، شاهرود و سمنان می باشد.
علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا این بازدید گزارشی از آمار و تعداد خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی  سمنان ارائه داد.
ایزدپور بیان داشت: ۱۱ خانه کودک و نوجوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان در استان سمنان وجود دارد و که خدمات نگهداری حمایتی به این فرزندان ارائه می شود.
ایزدپور ادامه داد:
تعداد مراکز به تفکیک  یک مرکز ۶-۰ سال مختلط در شهرستان شاهرود، یک مرکز ۶-۳ مختلط در شهرستان سمنان   سه مرکز دختران ۱۲-۶ در شهرستان دامغان ،دو مرکز ۱۲-۷ سال پسرانه در شهرستان شاهرود، دو مرکز ۱۲-۷ سال دختران در شاهرود و دامغان،دو مرکز ۱۸-۱۳ سال دختران و پسران در شهرستانهای شاهرود و دامغان که  تعداد ۱۹۷ فرزند در این مراکز  از خدمات حمایتی مراقبتی بهره مند هستند.
در نشست صمیمی امروز با فرزندان مراکز شهرستان های دامغان و شاهرود مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور  ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار فرزندان شنوای مسائل و درخواستها و صحبتهای آنان بود.

کد خبر 12889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد