نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان با اعضای شورای اسلامی شهر تنگستان برگزار شد

به منظور تعامل هر چه بیشتر بهزیستی و شورای شهر تنگستان، نشستی به همین منظور با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان با اعضای شورای اسلامی تنگستان در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به منظور تعامل هر چه بیشتر بهزیستی و شورای شهر تنگستان، نشستی به همین منظور با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان با اعضای شورای اسلامی تنگستان در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
آقای ماندگار مسئول فرهنگی شورای اسلامی تنگستان از تعامل مثبت بهزیستی با مجموعه شورای شهر در مسائل مشترک و موضوعات فرهنگی تشکر کرد و همکاری بهزیستی با هنرمندان بویژه گروه تئاتر معلولین شهرستان را درموفقیت‌های گروه‌های تاتری موثر دانست.
خانم پولادی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر تنگستان ضمن معرفی طرح تدوین شده توسط ایشان بعنوان مشاور امور بانوان فرمانداری که قراراست با همکاری مشترک فرمانداری و بهزیستی (مرکز فوریتهای اجتماعی بهزیستی) اجرا شود به مدیر کل استان، اظهار داشت: خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی در کاهش آسیب‌های شهری بسیار موثر و مهم است و نیز فعالیت‌های سالهای اخیرمدیریت بهزیستی ومجموعه آن، درحوزه توانمندسازی زنان واشتغال بانوان سرپرست خانوار یکی از گام‌های ارزشمند بهزیستی ست.
خانم خلیفه عضو دیگر شورا گفت: شهرداری در سالهای اخیر یک نگاه تسهیلگرانه درخصوص مددجوهای بهزیستی درمدیریت شهری داشته است و می‌توان با فعال شدن و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد افرادی را که درکمپ های ترک اعتیاد بازتوانی شدند را به زندگی بازگرداند.
خانم جمالی رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان هم از همراهی همیشگی اعضای شورا با بهزیستی قدردانی نمودند و طرح نوشته شده توسط خانم پولادی درخصوص مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره ژنتیک که درحال حاضر با همکاری شبکه بهداشت و بهزیستی تنگستان درحال انجام است را گامی بزرگ در جهت رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی دانست.
درادامه دکتر علیرضا حاجیونی  مدیرکل بهزیستی استان گفت: سازمان بهزیستی از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، تاثیر آنچنانی نپذیرفته و ارائه خدمات با سرعت قابل قبولی درحال انجام است.
دکتر علیرضا حاجیونی در خاتمه دو طرح اجرایی بزرگ سازمان بهزیستی شامل طرح استقرار مراکز مثبت زندگی و طرح تعیین شیوع انواع کم‌توانی‌ها، که رسما از اول بهمن، مقدمات اجرایی آن آغاز شده است را به حاضرین معرفی نمود و هدف از اجرای این طرح را سهولت دسترسی، سرعت در خدمت، دقت در اطلاعات و ارزان‌تر شدن خدمات سطح اول بهزیستی عنوان نمود .
وی همچنین به مساله مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای معلولین و لزوم قانونی اجرای آن از محل اعتبارات دستگاه اشاره نمود و عدم اجرای این مهم در هر دستگاه نسبت به مناسب سازی را در واقع یک تخلف از قانون دانست.
قابل ذکراست دراین دیدار امید محمد نژاد معاون پشتیبانی و منصور احمدی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 12886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد