نشست مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با فرماندار تنگستان برگزار شد

نشستی با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان و آقای رفیعی پور فرماندارشهرستان تنگستان جهت بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان و جامعه هدف این سازمان در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل ازبهزیستی شهرستان تنگستان نشستی با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان و آقای رفیعی پور فرماندارشهرستان تنگستان  جهت بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان و جامعه هدف این سازمان در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
سرکارخانم جمالی رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان درابتدای این نشست گزارشی از وضعیت شهرستان  و خدماتی که هم اکنون در حوزه‌های مختلف بهزیستی انجام می شود ارائه نمود ودر ادامه اظهار داشت که بهزیستی تنگستان سعی دارد نحوه خدمات رسانی  مددجویان تحت پوشش خود را درسرتاسر شهرستان،به دقت پیگیری ورصد کند ودر همین راستا ریاست مجموعه بهزیستی،شخصا بازدید های مستمر ودوره ای از مددجویان را دردستور کار خود قرار داده است.
دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان  نیز دو طرح جدید بهزیستی ، وطرح مثبت زندگی و طرح تعیین شیوع انواع کم توانی های جامعه هدف ، که رسما از اول بهمن، مقدمات اجرایی آن آغاز شده است را به حاضرین معرفی نمود وهدف از اجرای این طرح را سهولت دسترسی، دقت اطلاعات وارزان ترشدن خدمات سطح اول بهزیستی عنوان نمود .
وی همچنین به مساله مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای معلولین و لزوم قانونی اجرای آن از محل اعتبارات دستگاه اشاره نمود و عدم اجرای این مهم در هر دستگاه نسبت به مناسب سازی را در واقع یک تخلف از قانون دانست.
جناب آقای رفیعی پور فرماندارشهرستان، ضمن اشاره به حوزه گسترده فعالیت های بهزیستی وخانواده بسیار بزرگ تحت پوشش بهزیستی، در ادامه معرفی طرح های جدید عنوان شده توسط مدیرکل، پیشنهاداتی به منظور رصد کیفی فعالیت ها  وسنجش رضایت مندی از اجرای طرح،به مدیر کل بهزیستی ارائه داد وضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند بهزیستی تنگستان با ریاست خانم جمالی،عنوان داشت که خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی وخصوصا  مددجویان توانخواه،  یکی از لذت بخش ترین خدمات است وفرمانداری همیشه در راستای خدمات بهزیستی با ایشان  همراه  و همگام خواهد بود.

قابل ذکراست دراین نشست آقای غلامزاده ومعاونت سیاسی اجتماعی فرماندار ، امید محمد نژاد معاونت پشتیبانی ،منصور احمدی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان و خانم جمالی رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان نیز حضور داشتند

کد خبر 12885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد