پرداختن به آسیب های اجتماعی به نظم وآرایش خاصی نیاز دارد

سومین جلسه گروه کاری فرهنگی - اجتماعی استان با حضور نمایندگان سازمان ها و ادارات عضو این گروه کاری در دفتر مدیر کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مشاور مدیرکل بهزیستی در امور اجتماعی با تاکید بر عملیاتی کردن برنامه های پیش بینی شده در زمینه مسائل اجتماعی اظهار داشت : بر اساس اولویت بندی مسائل اجتماعی که البته از سوی  مقام معظم  رهبری ابلاغ شده ، وظایف و مسئولیت های هر سازمان به درستی مشخص شده است . بنابراین اگر هر سازمان و بخش مسئولی در جمع بندی طبق این وظایف ابلاغی اقدام کند ، مسائل اجتماعی مدیریت شده و کنترل می شود .
وی با بیان اینکه خروجی جلسات برگزار شده باید به اقدام منجر شود ؛ افزود : پرداختن به آسیب های اجتماعی به نظم و آرایش خاصی نیاز دارد  تا به نسبت استراتژی و وظایف هر سازمان ، برنامه های پیش بینی شده در متن جامعه عملیاتی و اجرا شود وگرنه برگزاری جلسات متعدد که خروجی به اقدام منجر نشود برای مردم و جامعه فایده بر نیست .
این کارشناس حوزه مسائل اجتماعی با مثبت توصیف کردن حضور و ورود تشکل ها و مردم به موضوعات اجتماعی تصریح کرد : حتی ساختارهای اقتصادی نیز ورودشان به حوزه مسائل اجتماعی باعث می شود که تحولات چشمگیری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم .
وحیدزاده گفت: پیش بینی روش های تشویقی برای انواع تشکل ها – ساختار های اقتصادی و خصوصی و مردم می تواند این احساس مسئولیت را برای ساماندهی مسائل اجتماعی دو چندان کند .

کد خبر 12884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد