گیلان | دیدار دکتر حسین نحوی نژاد با خانواده شهید مدافع حرم محمداتابه در پی درگذشت پدر بزرگوارشان

دکتر حسین نحوی نژاد : شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق حاج آقا حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی استان واعضای شورای فرهنگی بهزیستی گیلان حاج آقا نادم و حاج آقا امام پناهی ، ریاست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان صومعه سرا در منزل خانواده شهید مدافع حرم محمد اتابه جهت عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدر گرامی آن شهید والامقام حضور بهم رساندند

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : والدین شهدا که عزیز ترین  هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند، اسوه های واقعی صبر،  مقاومت و ایثار هستند. مرحوم «کربلایی علی اتابه» پدر پاسدار شهید سرافراز مدافع حرم ، «محمد اتابه» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستیم. پدری که خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهر ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

مدیرکل بهزیستی گیلان عنوان کرد : شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن همدردی با خانواده محترم آن مرحوم فرمود : از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای شما مسألت می‌نمایم.به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد بود.

کد خبر 1287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد