کارگاه توجیهی طرح تعیین شیوع انواع کم توانی های جامعه هدف (معلولیت) در بوشهر برگزار شد

اولین جلسه توجیهی طرح تعیین شیوع کم‌توانی های جامعه هدف در استان بوشهر با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل و محمد غلامی معاون پیشگیری کارشناسان همکار درطرح ،پزشکان و پرسشگران در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، اولین جلسه توجیهی طرح تعیین شیوع کم‌توانی های جامعه هدف در استان بوشهر با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل و محمد غلامی معاون پیشگیری کارشناسان همکار درطرح ،پزشکان و پرسشگران در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت پیشگیری از معلولیت ها دراستان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه شناسایی و احصای آمار جمعیتی معلولیت در استان است وبراساس برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در قالب این طرح ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر ازجمعیت استان به صورت خوشه ای تصادفی انتخاب و مورد بررسی و آمار گیری قرار می‌گیرند.

 وی تاکید کرد: با اجرای این طرح انواع معلولیت‌ها در سه سطح طبی، روانی و اجتماعی بررسی خواهد شد.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان نیز با اشاره به شیوه های اجرای طرح گفت:پرسشگران این طرح با در دست داشتن کارت معتبر به درب منازل مراجعه و نسبت به بررسی آماری اقدام می کنند.

محمد غلامی در خاتمه افزود:  انتظار داریم خانواده ‌ها ی محترم همکاری لازم را با پرسشگران داشته باشند.

لازم به ذکراست؛طرح تعیین شیوع انواع کم توانی های جامعه هدف ( معلولیت )بهزیستی با هدف شناسایی میزان شیوع انواع کم‌توانی معلولیت ‌های مرتبط با آسیب در استان و عوامل مرتبط با آن و پیشگیری از آن از اول بهمن دراستان بوشهر آغاز گشته و سه ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 12860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد