تجلیل از ورزشکاران مدال آور بهزیستی استان اردبیل

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان بهزیستی کشور با حضور مدیرکل و معاونین تخصصی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد .

در این مراسم علی شریفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان ضمن ارائه گزارش جامع از روند فعالیتهای ورزشی از بین افراد جامعه هدف و کارکنان بهزیستی استان اظهارداشت : خوشبختانه امسال بهزیستی استان اردبیل در مجموع نتایج تیمی از بین افراد جامعه هدف اعم ازکم توانان ذهنی ، معلولان ، فرزندان شبه خانواده و کارکنان موفق به کسب عنوان رتبه 4 در سطح کشور شده است .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی در بخش دیگر از سخنان خود عنوان کرد : مقام دوم تیمی آقایان و بانوان توسط کم توانان ذهنی – مقام هفتم تیمی توسط افراد دارای معلولیت ، مقام هششم تیمی توسط فرزندان شبه خانواده – مقام سوم کشوری توسط فرزندان شبه خانواده زیر 14 سال – مقام اول تیمی توسط کارکنان از جمله عناوین کسب شده در سالجاری هستند.

در ادامه دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان هم ضمن قدردانی از تلاشهای تمامی دست اندرکاران بویژه ورزشکاران از جمع پرسنل خدوم و تلاشگرخاطر نشان ساخت : یکی از اهداف سازمان تامین سلامت جسمانی و روحی افراد و کارکنان خصوصاً افراد تحت حمایت این مجموعه است .

مدیرکل بهزیستی استان اظهار امیدواری کرد : با برنامه ریزی منطقی ، درست و هدف گذاری شده می توان به عناوین نخست درسطح کشوری دست یافته و شاهد رشد ، شکوفایی و بالندگی در کنار سایر فعالیتهای سازمان بود .

ستاری ادامه داد: استعداد یابی ، پرورش و تقویت مهارتهای ورزشی افراد جامعه هدف و کارکنان از ضروری ترین اهداف سازمان در دستیابی به بهداشت روحی و روانی افراد جامعه هدف و کارکنان می باشد که خوشبختانه تلاشهای دست اندرکاران امر ورزش در مجموعه بهزیستی بخوبی بر ادعای توانمندی و اثبات احقاق جایگاه نخست در سطح کشور صحه گذاشته است .

در پایان این مراسم از مدال آوران برتر در بخش جشنواره کارکنان ( آقایان و بانوان ) با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 12845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد