شهرستان همدان | صدور دستور قضائی جدید برای افرادی که شرایط شان نسبت به قبل تغییر کرده است

جلسه بررسی و ساماندهی مراکزدولتی و خصوصی در جهت ارائه خدمات دهی با حضور معاون دادستان، رئیس بهزیستی شهرستان، کارشناسان و مسئولین مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان این جلسه که  با حضور معاون دادستان استان، معاون سرپرستی دادسرای عمومی و انقلاب، رئیس بهزیستی، رئیس بیمارستان فرشچیان، مدیران و کارشناسان بهزیستی، مراکز خصوصی و دولتی نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، مرکز فوریت های اجتماعی۱۲۳ و توانبخشی برگزار شد مسائل و مشکلات مراکز پذیرش و نگهداری بهزیستی بررسی و برای ساماندهی مطلوب اتخاذ تصمیم شد.

 رئیس بهزیستی از پذیرش افراد زیر ۱۸ سال در بهزیستی استان ها خبر داد و گفت بایستی برای افراد بالای ۱۸ سال ارجاعی از سوی مقام قضائی که در استانها قابل پذیرش نیستند، راهکار قانونی اتخاذ شود.

رضا افشاری گفت:  بیماران اعصاب روان با وضعیت غیر پایدار بایستی ابتدا در بیمارستان ها پذیرش و پس از مشخص شدن وضعیت به بهزیستی ارجاع شوند.

معاون دادستان  با اشاره به اینکه در دستورات قضایی   برای  بهزیستی اولویت قائلیمگفت: به شرط گزارش بهزیستی، برای پذیرش شده های غیر واجد شرایط و افرادی که شرایطشان تغییر کرده، دستور قضائی جدید صادر می کنیم.

کد خبر 12842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد