شاهرود ا افتتاح نمایشگاه صنایع دستی مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان بهزیستی در شاهرود افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نمایشگاه صنایع دستی مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حضور جهانسیر معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود افتتاح شد.

جهانسیر اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندیهای معلولین تقویت توانمندیها و فراهم شدن فضای فروش و منبع درآمد افتتاح می شود.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت:توانمندیهای مددجویان و جامعه هدف بهزیستی مربوط  به امور اجتماعی حوزه  زنان سرپرست خانوار،امورتوانبخشی توانخواهان و مددجویان موفق و توانمند و امور پیشگیری شامل مددجویان تحت حمایت در مراکز درمانی می باشد.

جهانسیر ادامه داد:محصولات عرضه در نمایشگاه تولید شده توسط ۲۵ مددجوی توانمند تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در  بخش گلیم بافی تابلوهای فرش و دیگر صنایع دستی می باشد .

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در پایان از تعاملات و همکاری دستگاههای آموزش و پرورش ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فنی حرفه ای شهرستان شاهرود با اداره بهزیستی شهرستان شاهرود و دیگر عوامل اجرایی  در برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است مکان نمایشگاه واقع در تالار کانون شهید بهشتی از ۱ لغایت ۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ برای عموم علاقه مندان دایر است.

کد خبر 12838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد