اصفهان| شاهین شهر و میمه| برگزاری اولین جلسه کمیته مناسب سازی در سال 98

اولین جلسه کمیته مناسب سازی شاهین شهر ومیمه در سال جاری  با حضور نمایندگان ادارات شهرستان و به میزبانی فرمانداری برگزار گردید.

امین عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر ومیمه ضمن اشاره به اینکه مناسب سازی فضای شهری از حقوق مسلم معلولین و جانبازان می باشد، گفت: امروزه توجه به افراد دارای معلولیت و درک نیازهای ویژه آنان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی جوامع به حساب می آید و مطابق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان همه دستگاه ها می بایست در راستای تحقق قانون و به ویژه مناسب سازی فضاهای شهری، مکانهای عمومی و اداری تلاش نمایند.

وی خاطر نشان نمود: به منظور دستیابی به حضور معلولین و جانبازان در جامعه، اولین قدم اقدام در زمینه مناسب سازی محیط و معابر شهری می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان با اشاره به فعالیت های تیم مناسب سازی و احصا مکانهای مورد نیاز جهت مناسب سازی توسط این تیم؛ گفت: تیم مناسب سازی شهرستان متشکل از معلولین جسمی حرکتی و بینایی به منظور رفع موانعی که نیازمند مناسب سازی هستند به بررسی معابر، ساختمانهای اداری، فرهنگی و خدماتی سطح شهرستان، پرداخته و این روند همچنان ادامه دارد و اداره بهزیستی موارد احصا شده توسط این تیم را به شهرداری‌های  شهرهای مربوطه ارسال می نماید.

در ادامه نمایندگان هر یک از دستگاه های شرکت کننده در جلسه، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص مناسب سازی، برنامه های پیش بینی شده و در حال اجرای خود را ذکر کردند.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه

کد خبر 1283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد