گلوگاه|  حضور سرپرست بهزیستی مازندران در شهرستان گلوگاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر باقری با حضور در اداره بهزیستی شهرستان گلوگاه با مدیران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی و سمن ها ، همکاران اداره و فرمادار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر باقری در این نشست با مدیران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی و سمن ها با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات گفت: اعتبارات محدود است و در حد انتظارات نیست اما ضروریست تا برای حفظ کمیت و کیفیت کار با ارتباطات بین بخشی ، اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در بسیاری از مواقع میتوان با تعاملات درست ، ارتباطات مناسب و روش های مبتکرانه از ظرفیت خیرین و نهادهای دولتی برای رفع مشکلات موجود استفاده کرد.

سرپرست بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح فعالیت های کوتاه مدت را به سرانجام برسانید

باقری با اشاره به قوانین بانک ها در پرداخت تسهیلات برای خرید تجهیرات مهد کودک و مراکز خدمات دهنده گفت: مراکز بهزیستی نیز مثل سایر موسسات میتوانند با رجوع به بانک ها از اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه مشخص استفاده کنند .

وی افزود: بهزیستی تنها برای اشتغال مددجویان تسهیلات پرداخت میکند مگر اینکه از میان جامعه هدف اشخاصی را بکارگیری کنید تا مشمول طرح دریافت وام کارفرمایی و معافیت از پرداخت حق بیمه شوید.

دیدار سرپرست بهزیستی مازندران با فرماندار گلوگاه  

 دکتر باقری با تاکید بر تعیین تکلیف درخواست مددجویان در اداره بهزیستی شهرستان گفت: حتی کمک هایی که از ستاد صورت میگیرد از درگاه شهرستان خروجی میدهیم تا مددجویان نسبت به فعالیت های ادارات شهرستانها بی اعتماد نشوند.

.وی با بیان اینکه در نظام اسلامی که حامی مستضعفان است پاسخ منفی به مددجویان جایی ندارد، افزود: همواره تاکید میکنم که نباید هیچ مددجویی در بهزیستی جواب منفی بشنود و تمام پرونده ها باید به نتیجه نهایی منجر شود.

فرماندار گلوگاه نیز با اشاره به درخواست های مددجویان بهزیستی گفت: بر اساس نوع نیاز جامعه هدف بهزیستی ، شهرستان گلوگاه نیاز به کمپ ترک اعتیاد، اورژانس اجتماعی، مناسب سازی منازل مددجویان  دارای معلولیت و همچنین ارائه وام های کم بهره و بلاعوض و مرکزی برای نگهداری کودکان بالای 18 سال دارد.

نشست سرپرست بهزیستی مازندران با همکاران اداره بهزیستی شهرستان گلوگاه  

سرپرست بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از اقدامات همکاران بهزیستی در شهرستانها و سختی کار در بهزیستی گفت: با توجه به  افزایش فشارهای اقتصادی و اجتماعی ،کم کاری دیگر نهادها بر بار کاری بهزیستی می افزاید و شما بعنوان پناهگاهی برای جامعه  هدف محسوب میشوید .

وی با بیان اینکه پاسخ منفی به مددجویان بار روانی منفی را افزایش میدهد گفت: گاها پاسخ منفی به جامعه هدف فشار دوچندان بر دوش همکاری که ناچار است پاسخ منفی دهد نیز متحمل میکند.

باقری خوش نامی بهزیستی بعنوان یک نهاد حمایتی را نتیجه تلاش همکاران دانست و با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: اگرهمت  بالا و تلاش مضاعف شما همکاران نبود با توجه به این حجم از اعتبارات ، کاری از پیش نمیرفت.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی که حامی مستضعفان است پاسخ منفی به مددجویان جایی ندارد، افزود: همواره تاکید میکنم که نباید هیچ مددجویی در بهزیستی جواب منفی بشنود و تمام پرونده ها باید به نتیجه نهایی منجر شود.

سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به برخی مراجعات که در حیطه کاری بهزیستی نیست افزود: در چارچوب قانون و بر اساس دستورالعمل ها از هیچ اقدامی برای مددجویان فروگذار نکنید و وظیفه کاری خود را به درستی انجام دهید.

کد خبر 12828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد