ایکنا | تقدیر از فعالان قرآنی بهزیستی همدان

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات قرآن خانواده بهزیستی نیمه دوم سال جاری برگزار شد، گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر از فعالان قرآنی این مجموعه تقدیر به عمل می‌آید

حجت‌اله حاتمی، دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر از فعالان قرآنی این مجموعه تقدیر به عمل می‌آید.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن خانواده بهزیستی نیمه دوم سال جاری برگزار شد، افزود: این جشنواره در ۲ بخش آقایان و بانوان ویژه کارکنان، پرسنل و خانواده‌های آنها و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۸ سال برگزار می‌شود.
دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان ابراز کرد: جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت جامعه بهزیستی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل و اذان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم این دور از جشنواره قرآنی در بهمن ماه سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: نفرات اول در هر یک از رشته‌ها در دو بخش مددجویان و پرسنل به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی افزود: یکی از برنامه‌های دیگر این مجموعه برگزاری مسابقه عکس «اربعین» با محوریت حضور سالمندان، کودکان و معلولین در پیاده‌روی بزرگ اربعین بود که همزمان با ایام الله دهه فجر از ۷ نفر از برگزیدگان این جشنواره نیز تقدیر خواهد شد.
حاتمی از اجرای طرح «پویش حلقه وصل باشیم» در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این طرحی است که برای نخستین بار در سطح کشور و به تبع در استان‌ها در راستای تامین جهیزیه مددجویان در دو حوزه اجتماعی و توانبخشی بهزیستی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۶ هزار زوج نیازمند در سازمان بهزیستی شناسایی شده است گفت: در این بین سهم استان همدان، تأمین جهیزیه برای ۶۰۰ زوج نیازمند است.
مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش واقعی هر سری جهیزیه‌ ۱۵ میلیون تومان است گفت: جهیزیه‌های تهیه شده در قالب ۱۵ کالای اساسی است که همزمان با ایام الله دهه فجر توزیع جهزیه در میان زوجین آغاز می‌شود.
حاتمی ابراز کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را تا پایان دی ماه سال جاری به شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره کارت شبا ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷ نزد بانک مرکزی واریز و در این طرح شرکت کنند.
وی عنوان کرد: این مجموعه در آذر ماه سال جاری نیز توسط حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با همکاری سپاه انصار الحسین(ع) استان موفق به تهیه ۱۰۰ سری جهیزیه شد که در این بین سهم اداره بهزیستی استان تهیه ۵۰ فقره جهیزیه بود.

کد خبر 12799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد