بهار | پلمپ مرکز اقامتی  غیر مجاز در  یکی از روستاهای شهرستان

مرکز اقامتی تر ک اعتیاد غیر مجاز که در یکی از روستاهای شهرستان فعالیت می نمود با ارائه گزارش مردمی و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این خصوص گفت: تمامی مراکز اقامتی ترک اعتیاد باید از بهزیستی مجوز فعالیت داشته باشند و هر گونه فعالیتی بدون مجوز قانونی در این حوزه ممنوع می باشد.

نوروزی افزود: شهرستان بهار دارای یک مرکز اقامتی  ترک اعتیاد می باشد که دارای مجوز از بهزیستی بوده و بر اساس ارزیابی های انجام شده استانداردهای لازم را دارا می باشد.

 وی گفت: ایجاد و تاسیس مراکز اقامتی  باید بر اساس پروتکل و دستورالعمل های سازمان بهزیستی بوده و تمامی نکات ایمنی از جمله استحکام بنا، دوربین های مدار بسته بوده و همچنین مسئول که باید یک نفر پزشک بصورت منظم و هفتگی در مرکز فعالیت نماید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنوان نمود: بر اساس گزارش های مردمی مطلع شدیم یک مرکز بصورت غیر قانونی اقدام به پذیرش بیمار می نماید و بلافاصله پیگیری های لازم توسط این اداره صورت گرفت و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری، نسبت به پلمپ مرکز اقدام گردید.

کد خبر 12798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد