معرفی 387 نفر از مددجویان بهزیستی قم جهت دریافت تسهیلات اشتغال

387 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان قم جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانکهای عامل معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم احمد حیدری معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم با اشاره به اقدامات این اداره کل جهت ایجاد اشتغال برای اقشار تحت پوشش  افزود: در 9 ماهه گذشته از سال جاری 387 نفر ازمددجویان این اداره کل جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل معرفی شدند.

حیدری خاطرنشان کرد اعتبارتخصیص یافته جهت اشتغال مددجویان بهزیستی در قالب بند ب تبصره 16 در سال 98 بیست و یک میلیارد و دویست میلیون تومان است و امسال سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی از 20 به 50 میلیون تومان افزایش یافته و هدف بهزیستی از ارائه این تسهیلات ، توانمندسازی معلولین و مددجویان تحت پوشش و استقلال آنهاست .

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی قم ضمن بیان مشاغل معرفی شده به بانک افزود : از تعداد 387 نفر معرفی شده به بانک 230 نفر در بخش توانبخشی ، 95 نفر در بخش اجتماعی و 62 نفر در بخش پیشگیری پرونده تشکیل داده اند و معرفی شده اند که 120نفر تا امروز تسهیلات مربوطه را دریافت نموده اند و امیدواریم تا پایان سال با همکاری بانکها باقی مانده افراد معرفی شده هم موفق به اخذ تسهیلات گردند .

حیدری با اشاره به این مهم که معمولا مددجویان بهزیستی در زمینه معرفی ضامن به بانک مشکلاتی را دارند از بانکهای عامل درخواست کرد در حد مقدورات قانونی وبا نگاه تسهیلگری نسبت به مددجویان ،  ایشان را راهنمائی و یاری نمایند .

کد خبر 12796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد