اصفهان| شاهین شهر و میمه| برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مهد های کودک شاهین شهر

 با هدف بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار های مناسب، مدیران مهدهای کودک شهرستان‌های شاهین شهرومیمه با نجف پور کارشناس امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان و عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه درجلسه هم اندیشی شرکت نمودند.

عسگری ضمن عرض خیر مقدم ، به اهمیت آموزش کودکان تا قبل از سن ۷ سالگی و وظیفه سنگین مدیران و مربیان مهد های کودک در این خصوص  اشاره نمود و گفت: مهد های کودک به عنوان ویترین سازمان بهزیستی هستند و نقش آنها در رشد و شکوفایی آینده سازان این مرزوبوم قابل تقدیر و ستایش است .

عسگری به مشکلات مهد های کودک در خصوص ثبت نامه کودکان پیش دبستانی، افزایش هزینه ها و مسائلی که در این خصوص برای مهد های کودک ایجاد شده، اشاره کرد و به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع آنها پرداخت.

رئیس اداره بهزیستی در خصوص بخشنامه های ارسالی از سوی اداره کل بهزیستی استان نیز گفت: همه بخشنامه ها به مهدها ارسال گردیده و مدیران موظف به اجرای دقیق دستور العملها، بخشنامه ها و توجه به تاریخ اعتبار پروانه فعالیت مهد کودک و مسئول فنی آن هستند.

در ادامه نجف پور با اشاره به برگزاری کلاس های فوق برنامه تابستانی و شرایط کلاس ها، مقررات مربوطه را اعلام و سوالات مدیران مهدهای کودک پاسخ داد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات مدیران مهد های کودک در سال تحصیلی گذشته تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر ومیمه 

کد خبر 1279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد