تفاهم نامه چهارجانبه بین بخش های خدمات فوریتی در زرند امضا شد

نشست همکاری اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی زرند با سایر بخش های خدمات فوریتی 125آتش نشانی - 115 علوم پزشکی و110 نیروی انتظامی با رئیس بهزیستی زرند ، شهردار ، مسئول 115 فرمانده نیروی انتظامی و مسئول و تعدادی از کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی با هدف همکاری چهارجانبه برای تفاهم در زمنیه پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی درمحل شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از زرند علی ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی با تشریح اقدامات اورژانس اجتماعی در بخش های مختلف گفت: بهزیستی بعنوان متولی شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را برطرف کند.
وی با بیان اینکه پایگاههای خدمات اجتماعی نیز نقش موثری در شناسایی آسیب ها و پیشگیری دارند ، افزود :دو پایگاه یزدان شهر و ریحانشهر با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان راه اندازی شده است .
 ابراهیمی افزایش روزانه کودک آزاری را یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی دانست و اظهار داشت : تعامل و همکاری همه مدیران شهرستان زرند با بهزیستی قابل تقدیر است اما بهزیستی برا گسترش فعالیت های خود و پیشگیری از بروز چنین آسیب هایی به همکاری های بیشتری نیاز دارد .
محمدرضا مهدلو شهردار زرند تک محوری و تک صدایی را آفتی برای توسعه همه جانبه جامعه و شهرها دانست و گفت : شهرداری علاوه بر همه وظایف که برای رشد فیزیکی و جسممانی شهر انجام می دهد ، وظیفه دارد تا برای تقویت جنبه های  روحی شهر و کاهش ناهنجاری های اجتماعی تلاش و همکاری کند .
وی با اعلام اینکه توافق و تنظیم تفاهم نامه کار ارزشمندی است اظهار امیدواری کرد اجرایی شدن تفاهم نامه با جدیت دنبال شود و افزود : باید یادبگیریم که اجتماعی کارکنیم و تمام فعالیتهای خود را با مشارکت یکدیگر به انجام برسانیم.
گفتنی است در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری چهارجانبه توسط مدیران و نمایندگان مورد توافق قرار گرفت و امضا شد.

                            

کد خبر 12773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد