مدیرکل بهزیستی استان کرمان از اختصاص 1میلیارد و 500 میلیون ریال به بهزیستی منوجان خبر داد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در ادامه سفر به شهرستان های جنوبی علاوه بر بازدید از برخی روستای های سیل زده و بررسی روند اقدامات انجام شده برای گروه های تحت حمایت با فرماندار شهرستان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در دیدار محمد محمودی فرماندار منوجان اظهار داشت : اقدامات موثر فرمانداری و سازمان های امدادی برای حضور به موقع بعد از وقوع بارش ها بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است که البته بهزیستی نیز همگام با سایر بخش های دولت در منوجان با اعزام تیم های مداخلات روانی –اجتماعی در بلایای طبیعی و فوریتهای اجتماعی به روستاهای زلزله زده نسبت به شناسایی نیازهای امدادی و مداخله ای در بین گروهای تحت حمایت اقدام کرد .
وی با بیان اینکه یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهزیستی منوجان برای تامین نیازهای مددجویان خسارت دیده  اختصاص داده شده ، اظهار داشت : پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال نیز به طور متمرکز از سازمان به حساب افراد تحت حمایت واریز می شود تا بخشی از خسارت های وارده جبران شود .
صادق زاده ارسال بسته های حمایتی را از دیگر اقدامات بهزیستی استان کرمان ذکر کرد و افزود : ارزش ریال اقلام ارسال شده به سه شهرستان منوجان ، قلعه گنج و رودبار جنوب حدود یک میلیارد ریال است .
محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان با اشاره به حضور سریع و به موقع کارکنان بهزیستی منوجان در روستاهای سیل زده ، گفت : امیدواریم این اقدامات سریع زندگی مددجویان را به روال عادی برگرداند .
گفتنی است  عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی با حضور در برخی مناطق آسیب دیده از سیل  در منوجان با تعدای از مددجویان دیدار و گفت  وگو و به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت .

کد خبر 12764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد